erau pe masina cand am cumparat-o si… arata mai bine 🙂
Eu am rotile de iarna cu jenti de tabla. Cand e incaltata de iarna nu are nici macar capace. Tabla goala, negra unde e vopsea si ruginie unde e … rugina. Nu-i pun capace tocmai ca sa fie mai puternic efectul de transformare cand ii schimb rotile primavara…
By: pinguinu nuclear on November 7, 2010 at 12:15 am
Pai io ce v-am spus?!?!?!
Alte argumente in afara de ala cu “arata mai bine”.
Sa va vad io cand trebuie sa le schimbati/ indreptati/ echilibrati ca s-au facut praf si pulbere din cauza drumurilor!
am si eu una care a luat acum 3 ani o bordura (noroc ca nu am avut si alte probleme). Sta pe spate.
La un sofer normal si la o masina normala (1000-1500 kile si macar 80 de cai) nu cred ca simti nici o diferenta intre a avea aceleasi cauciucuri pe jenti de tabla sau pe jenti de aluminiu. Si, in afara de aspect, chiar nu vad nici un alt plus major al jentilor de al.
Pai, nici n-am lanturi! La astea de iarna mi-am zis ca n-are sens.
La momentul respectiv am cautat pe net la austrieci – ca acolo voiam sa ajung – si aia ziceau: lanturi SAU cauciucuri de iarna. Am preferat cauciucurile, la momentul respectiv numa’ din motive de comoditate.
Acum imi dau seama ca are sens.
Dar si asa, mi-am zis: cand s-or duce cauciucele astea (iarna si vara), urmatoarele vor fi all season. Nu de alta, dar jantele de aliaj, in .ro, sunt o investitie fara rost.
De dimineata, la semafor, in stanga mea, un merc cu jante de aliaj, faine, dar numa’ de la distanta. Ca erau lovite, indoite, zgariate. Pai mai merita?!?!?!?
Arată mai bine, mă ….
LikeLike
By: anatati on November 6, 2010
at 11:14 pm
erau pe masina cand am cumparat-o si… arata mai bine 🙂
Eu am rotile de iarna cu jenti de tabla. Cand e incaltata de iarna nu are nici macar capace. Tabla goala, negra unde e vopsea si ruginie unde e … rugina. Nu-i pun capace tocmai ca sa fie mai puternic efectul de transformare cand ii schimb rotile primavara…
LikeLike
By: pinguinu nuclear on November 7, 2010
at 12:15 am
Pai io ce v-am spus?!?!?!
Alte argumente in afara de ala cu “arata mai bine”.
Sa va vad io cand trebuie sa le schimbati/ indreptati/ echilibrati ca s-au facut praf si pulbere din cauza drumurilor!
LikeLike
By: zaqk on November 7, 2010
at 7:32 am
[…] S _ _ _ _ _ A _ _ _ _ A _ _ _ _ _ _ _ […]
LikeLike
By: Vă încumetaţi… « Noaptebunacopii's Blog on November 7, 2010
at 9:37 am
am si eu una care a luat acum 3 ani o bordura (noroc ca nu am avut si alte probleme). Sta pe spate.
La un sofer normal si la o masina normala (1000-1500 kile si macar 80 de cai) nu cred ca simti nici o diferenta intre a avea aceleasi cauciucuri pe jenti de tabla sau pe jenti de aluminiu. Si, in afara de aspect, chiar nu vad nici un alt plus major al jentilor de al.
LikeLike
By: pinguinu nuclear on November 7, 2010
at 10:22 am
Asa ma gandeam si eu.
LikeLike
By: zaqk on November 7, 2010
at 10:46 am
La mine nici faza cu â?aratÄ mai bine nu mergeâ?, cÄ habar n-am cum aratÄ.
Deci, habar n-am! 😀
LikeLike
By: silavaracald on November 7, 2010
at 11:17 am
🙂
LikeLike
By: zaqk on November 7, 2010
at 12:48 pm
Lanţurile (dacă e nevoie să le pui) strică jantele de aliaj. Deci, nu iarna. Eu am oţel all season 😉
LikeLike
By: motanes on November 8, 2010
at 2:27 pm
*Poftim încă un “s” să-l pui unde trebuie!
LikeLike
By: motanes on November 8, 2010
at 2:28 pm
Pai, nici n-am lanturi! La astea de iarna mi-am zis ca n-are sens.
La momentul respectiv am cautat pe net la austrieci – ca acolo voiam sa ajung – si aia ziceau: lanturi SAU cauciucuri de iarna. Am preferat cauciucurile, la momentul respectiv numa’ din motive de comoditate.
Acum imi dau seama ca are sens.
Dar si asa, mi-am zis: cand s-or duce cauciucele astea (iarna si vara), urmatoarele vor fi all season. Nu de alta, dar jantele de aliaj, in .ro, sunt o investitie fara rost.
De dimineata, la semafor, in stanga mea, un merc cu jante de aliaj, faine, dar numa’ de la distanta. Ca erau lovite, indoite, zgariate. Pai mai merita?!?!?!?
LikeLike
By: zaqk on November 8, 2010
at 2:34 pm