Posted by: zaqk | November 6, 2010

Jante de aliaj



Responses

  1. Arată mai bine, mă ….

    Like

  2. erau pe masina cand am cumparat-o si… arata mai bine 🙂
    Eu am rotile de iarna cu jenti de tabla. Cand e incaltata de iarna nu are nici macar capace. Tabla goala, negra unde e vopsea si ruginie unde e … rugina. Nu-i pun capace tocmai ca sa fie mai puternic efectul de transformare cand ii schimb rotile primavara…

    Like

  3. Pai io ce v-am spus?!?!?!
    Alte argumente in afara de ala cu “arata mai bine”.
    Sa va vad io cand trebuie sa le schimbati/ indreptati/ echilibrati ca s-au facut praf si pulbere din cauza drumurilor!

    Like

  4. […] S _ _ _ _ _ A _ _ _ _ A _ _ _ _ _ _ _ […]

    Like

  5. am si eu una care a luat acum 3 ani o bordura (noroc ca nu am avut si alte probleme). Sta pe spate.
    La un sofer normal si la o masina normala (1000-1500 kile si macar 80 de cai) nu cred ca simti nici o diferenta intre a avea aceleasi cauciucuri pe jenti de tabla sau pe jenti de aluminiu. Si, in afara de aspect, chiar nu vad nici un alt plus major al jentilor de al.

    Like

  6. Asa ma gandeam si eu.

    Like

  7. La mine nici faza cu â€?arată mai bine nu mergeâ€?, că habar n-am cum arată.
    Deci, habar n-am! 😀

    Like

  8. 🙂

    Like

  9. Lanţurile (dacă e nevoie să le pui) strică jantele de aliaj. Deci, nu iarna. Eu am oţel all season 😉

    Like

  10. *Poftim încă un “s” să-l pui unde trebuie!

    Like

  11. Pai, nici n-am lanturi! La astea de iarna mi-am zis ca n-are sens.
    La momentul respectiv am cautat pe net la austrieci – ca acolo voiam sa ajung – si aia ziceau: lanturi SAU cauciucuri de iarna. Am preferat cauciucurile, la momentul respectiv numa’ din motive de comoditate.
    Acum imi dau seama ca are sens.
    Dar si asa, mi-am zis: cand s-or duce cauciucele astea (iarna si vara), urmatoarele vor fi all season. Nu de alta, dar jantele de aliaj, in .ro, sunt o investitie fara rost.
    De dimineata, la semafor, in stanga mea, un merc cu jante de aliaj, faine, dar numa’ de la distanta. Ca erau lovite, indoite, zgariate. Pai mai merita?!?!?!?

    Like


Leave a comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Categories