Posted by: zaqk | October 7, 2010

Despre trafic si atitudini



Responses

  1. Nu ne arăţi articolul cu pricina, ca să judecăm şi noi cunoştinţă de cauză?
    Înţeleg ce spui dar aş vrea să evaluez situaţia şi pe un caz particular.

    Like

  2. @zaqk, să mor dacă ştiu cum să comentez. da’ voiam să am link aici la tine că eşti faimos acuma dacă ai luat de la măreţul zoso să-mi vină şi mie trafic mult.

    @motanes, şi fără să ştii articolul cu princina, poţi să fii sigur că zaqk a ştiut să enerveze de l-a scos din pepeni pe administratorul blogului respectiv.

    Like

  3. naiba, că am uitat să-mi pun link. offff, 30 de ani e o vârstă cu probleme, zău aşa … :):):):):):):):):):

    Like

  4. Uite aici

    Like

  5. @anatati: Nu eu am spus ca m-am luat de zoso. Nu voiam sa atrag atentia asupra acestui fapt pentru ca este irelevant. Importanta este atitudinea

    @motanes: da, anatati are dreptate, am intins coarda acolo mult de tot, dincolo de ratiune. Dar mi-a facut deosebita placere :))

    Like

  6. Uite ca am actualizat sa iti vina si tie trafic 😛

    Like

  7. nu te-ai prins sau faci pe prostu’?

    Like

  8. Vezi ca iti dau ban! :)))))))))))))
    (nu de alta, dar e la moda, daca arunci cu injurii la adresa posesorului blogului :P)

    Like

  9. te dai mare? eşti pe cai mari, hă?

    Like

  10. sunt pe caii mei si imi permit sa fac ce vreau :))

    Like

  11. Zoso ca zoso, dar eu nu inteleg frustrarea celui numit camionagiu, care dintr-un personaj moderat pe trafictube a devenit un birjar sadea, si in postari si in comentarii. cu psihicul asta labil ce fel de sofer mai poti fi?

    Like

  12. Camionagiul imi placea si mie inainte. Acum insa a cam dat-o in bara. Este vorba de atitudinea aia: eu arat greselile altora si va ordon sa mergeti pe mana mea, orice alta analiza este inacceptabila iar daca indrazniti sa ma criticati pe mine, va bat!
    Atitudine de pustan in fata blocului care, cand nu mai merge cu argumente logice, o da pe fizice, pentru ca poate.

    Like

  13. Copilării. Aţi ţinut-o gaia maţu’ amândoi. Unul era supărat, celălalt principial. A, şi unul avea şi posibilitatea de a da ban celuilalt. Ceea ce s-a şi întâmplat. :)))

    Like

  14. 😀
    Super tare analiza!

    Chestia e ca in cazul meu am putut sa identific o oarecare iritare legata de modul in care trateaza personajul in chestie pe ceilalti din trafic. El este seful tuturor, este sef de trib, stie cel mai bine, bla bla si ii trateaza pe ceilalti cu dispret, aroganta, complet gratuite. Plus de asta este potential periculos pentru ca are multi care il sustin si care vor aplica aceleasi principii ca si el. Ori mie nu imi place sa fiu flash-uit :))

    Like

  15. asadar, tu intinzi coarda si apoi te plangi ca esti cenzurat. bravos.

    Like

  16. Da, recunosc ca am intins coarda, din motivele enuntate mai sus.
    Tu ce explicatie ai pentru comportamentul tau?

    Eu am spus doar ca am intins coarda, nu am mentionat ca este vorba de tine, altcineva a facut asta. Nu ma deranjeaza ca am fost sau sunt banat.
    Mi-am facut experimentul si am tras concluziile. Atata tot.

    Like

  17. mă, pe mine zaqk mă uimeşte. dacă a comentat zoso pe blogul lui atunci poate merită să încep să-l citesc şi eu. link exchange, mister?

    ps: nu m-ar uimi totuşi dacă zaqk ar începe curând să enerveze TOT internetul.

    Like

  18. eu propun ca blog title: the man that pissed off the Internet ….

    Like

  19. Prea tarziu, avem deja link. Dar, daca vrei, pot sa te sterg, imi pui cerere aici, si te pun la loc. Merge?

    PS. M-ai prins. De fapt acesta este scopul meu ascuns… sa enervez pe toata lumea si toti, cand aud de zaqk, sa tremure: iara vine asta sa ne enerveze. Din experienta proprie, nici nu e greu, a se vedea articolul de pe trafic tube.

    Like

  20. Buna sugestie, am sa o iau in calcul 😛

    Like

  21. motivele enumerate mai sus sunt “voiam sa vad pana unde merge”?

    Like

  22. Si daca ai ingaduirea sa te uiti la comentariile de mai sus, vei mai vedea si referinte la alte trasaturi ale tale. Vezi comentariul la concluziile lui Motanes. Pur si simplu.
    PS. Si daca ai citi cu atentie si ultimul paragraf, tot la aia ma refer 😉

    Like

  23. @zaqk, băi frate, am citit şi eu comentariile. zău că eşti incredibil; you amaze me by every bit ….

    @zoso, scoate-i banu’ că face comentariile mai distractive … aş zice că e sarea şi piperul blogului.

    @all, să vă povestesc eu una cu zaqk, veche de când era tânăr: vorbind de olteni şi de bănăţeni îi zic că Orşova e la olteni. El nu, că e oraş istoric e fix graniţa cu Oltenia da’ ţine Banat. Eu nu că e la olteni, el că e la bănăţeni. Ştiindu-l am zis stai niţel că mă contrazic nene cu tine (pe vremea aia aveam nervii tari acuma nu mă mai duce). Şi am ţinut-o tot aşa. Mă, şi la vreo săptămână de la controversă mă trezesc într-o zi că mă sună cineva (pe fix că am trăit într-o vreme fără mobile) să cobor până-n faţa blocului. Nimeni altul decât zaqk cu un vechi atlas istoric sau geografic naiba mai ştie. Să-mi arate negru pe alb că Orşova e în Banat mă, dar împărţirea teritorială a dezavantajat-o …. O săptămână, atâta l-o frământat şi-o căutat atlasu’ ăla cine ştie pe unde până l-o găsit. Da’ până s-o fi prins UNDE găseşte dovada … cât o fi căutat …

    Like

  24. Adevarul istoric este ca stiam de problema aia de mult. Nu m-as fi incontrat atata daca nu as fi avut dovezi clare. Motivul pentru care a durat asa de mult a fost ca a trebuit sa il iau din casa bunicilor mei, pe care i-am vizitat in sfarsitul de saptamana imediat urmator. Acum, cu internetul la dispozitie, ti-as fi trimis direct un link.

    Iar despre comentarii, admit ca fiecare are dreptul la o opinie care nu trebuie sa fie similara cu a mea. De fapt, ar fi si culmea sa fie altfel, ca doar suntem liberi in gandire si indivizi distincti.

    Like

  25. şi uite aşa îi faceţi trafic “marelui” Zoso!!

    Like

  26. :))

    Like

  27. bă Zac-ule, mie Zoso nu-mi displace ( asta nu înseamnă că sunt fanul lui sau că sunt un zilnic ) , dar faţă de alţii care se cred ” spuma blogosferei ” româneşti şi de fapt sunt nişte cretini , efectiv cretini, el e un tip cu opinii cu care de multe ori sunt deacord.
    Omul are bloaga, scrie pe ea, câştigă o pită.
    Nu ca noi, că blogim din plictiseală.
    Cât despre trafic şi corectitudine …nu zic nimic, pentru că deşi încerc să respect regulile, nu reuşesc întotdeauna, fiind destul de distrat la volan.

    Like

  28. kekee, chiar mă gândeam când o să apari. că motanes nu reuşeşte singur să-i bage minţile-n cap la programator, pe mine nu mă ia în seamă (nu ştiu dacă din cauză că-s femeie sau ba:D).
    da’ el nu că batman, batman …

    ps: vezi că nu-i chiar bine să fii distrat la volan 😛

    Like

  29. Eu functionez pe principiul urmator cand citesc pe cineva: dincolo de ideile pe care le exprima, omul debordeaza de aroganta, de “cine mi-s io”, de “mandru mi-s, fute-m-as”? Daca da, atunci intra in categoria celor care nu sunt oameni. Sunt doar niste elemente bipede inzestrate cu capacitatea de a rationa.

    Nu conteaza cat de acord sunt cu el, conteaza si modul in care expune ideile. De exemplu, Vadim, are o idee buna: sa adune hotii si pungasii pe stadioane si sa ii impuste. Idee foarte buna. Modul de prezentare? Execrabil. Cand apari cu spume la gura si iti sare saliva de pe limba cand te aprinzi, esti jenant.

    La fel si cu ideile grozave, oricat de grozave ar fi ele, daca le spui printre 4 injuraturi si aere de “cine mi-s io”, esti jenant.

    PS. Am primit ban, cred ca permanent pe trafictube.ro. Probabil ca s-a suparat pe mine groaznic. Noh, io ce sa ii fac? Adevarul supara, nu?

    Like

  30. shush!

    Like

  31. hei, man, stop it. you’re delusional…
    reset, reset, reset, reset …

    Like

  32. Faptul ca tu nu ai nervi sa urmaresti discutia pana la capat este problema ta. Faptul ca ariciul a venit cu comentariul lui, este problema lui. Faptul ca eu i-am raspuns, este problema mea. Si a trebuit sa ii raspund asa de lung pentru ca nu vreau sa fie loc de interpretari.
    Foarte rational si realist.

    Like

  33. oh, God. cât am pierdut azi cu tine traduceam 10 pagini şi dormeam la noapte ….

    Like

  34. Asta iarasi este problema ta :p
    PS. Si alegerea ta, la fel!

    Like

  35. @ anatati
    Ce plictisitoare lume ar fi dacă am fi toţi de aceeaşi părere.
    Mai bine aşa.

    Mersi pentru sfat, dar …îmi fuge mintea la alte chestii de multe ori. 😀

    Like

  36. ca bine le zici

    Like

  37. de 4 ori am intrat pe sait,de 4 ori ochiul meu verde auriu a vazut in loc de ” huoo,ce nashpa e ala” fix invers
    fail

    Like

  38. Fiecare are drept la o parere, unii nu cred asta.

    Like


Leave a comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Categories