Posted by: zaqk | October 27, 2010

Iar politica



Responses

  1. am si eu o intrebare: who the f%&$ is Tatoiu? Adica sigur, am auzit de ea, dar de unde si pina unde sa o vedem odata la doua zile la Tv dindu-si cu parerea despre … orice! Si in celelalte “odata la doua zile” vine Monica Pop, oftalmoloaga aia care a slabit! 🙂

    Like

  2. Mie imi pace de ea cand o vad la tv pentru ca este exuberanta, expansiva. Este un fel de Dinescu feminin. Cea mai tare emisiune la tv – si imi pare enorm de rau ca am pierdut-o si doar am auzit relatari – a fost cea in care Florin Calinescu l-a avut ca invitat pe Dinescu.

    Like

  3. M-am uitat si eu un pic la emisiunea aia si am picat fix pe faza cand baietelul ala era intrebat daca si Nastase iese de foame in strada. Nastase iese pentru ca are un interes personal : daca vin ai lui la guvernare mai scapa de cate un dosar de la DNA.

    Like

  4. Doar nu putea sa raspunda nimic la intrebarea asta. E prea bogat ca sa se erijeze in protectorul saracilor si e prea murdar ca sa nu aiba nevoie de ajutor cu DNA :))

    Like

  5. […] ma asteptam la asta. Am catalogat-o atunci ca o mare greseala a PNL. Consideram atunci ca singura optiune pe care PNL o are este sa sara in caruta PDL si sa incerce sa rezolve cum pot treaba. La urma […]

    Like


Leave a comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Categories